tisdag 8 juli 2008

Första inlägget

Hej!
Som min beskrivning skvallrar om har jag länge samlat på badankor. Det är inte så att jag har överdrivet många, gula tråkiga badleksaker, utan det roliga med samlingen är att ingen badanka är den andra lik.
För att ankorna inte bara ska stå på en hylla och samla damm har jag länge funderat på att bygga en hemsida åt dem, men skjutit upp på det länge. Nu har jag upptäckt ett enklare alternativ: en blog. Ingen HTML-kodning, ingen jakt efter webhotell och dessutom enklare och snabbare att publicera inlägg.
Eftersom att jag redan har ett antal badankor tänker jag till att börja med försöka presentera en badanka om dagen, med text och bild. Därefter hade jag tänkt lägga upp alla nya badankor jag köper allt eftersom.

4 kommentarer:

Christel sa...

När får vi se skönheterna?

Johannes sa...

Första ankan kommer förmodligen idag, kanske imorgon

Thomas J sa...

Fin blogg, kommer det några bad gäss oxå?
mvh
Thomas

Anonym sa...

Hejja ankor! Jag samlar oxå, har nu 247st. finns att se på http://badanka.rular.se